Thursday, February 8, 2007

Innovation via Design

Design Management Institute, Boston inviterer den 12. og 13. marts til seminaret: DESIGN RESEARCH FOR PRODUCT AND SERVICE INNOVATION hos Dansk Design Center, København

Design og innovation er to altafgørende elementer for danske virksomheders internationale konkurrenceevne. Virksomheden skal gå i front og skabe udviklingen i stedet for blot at følge med strømmen. Deltag i seminaret DESIGN RESEARCH FOR PRODUCT AND SERVICE INNOVATION og få en unik mulighed for tilegne dig den nyeste viden inden for innovation og design research.

På seminaret vil Design Management ekspert og CEO i Cheskin, Darrel Rhea
tale om, hvordan virksomheder kan bruge design til at udvikle deres kreativitet og forretning. Få blandt andet svar på hvad årsagen er til, at nogle innovationsaktiviteter får succes, mens andre slår fejl. Seminaret er ideelt for Corporate Brand Managers, ledere af innovationsaktiviteter, produktudviklere, marketingchefer, konsulenter samt virksomhedsledere i små og mellemstore virksomheder, som står over for innovationsprocesser.

Tilmelding til og informationer om seminaret: http://www.dmi.org/seminars. Seminaret er et pre-conference seminar op til den 11. DMI European Design Management Conference, der sætter fokus på designs rolle i forretningsudviklingen. Informationer om DMI konferencen: http://www.dmi.org/european


Darrel Rhea, CEO, Cheskin. Med 25 års erfaring fra konsulentbranchen, regnes Darrel Rhea som
en af de absolut førende strategiske design konsulenter i verden. Han er medforfatter til bogen ”Making Meaning: How Successful Businesses Deliver Meaningful Customer Experiences”, og har udviklet ”The Cheskin Design Model”. Cheskin er et af verdens førende Design Management konsulentfirmaer, og har i over 50 år arbejdet med store internationale virksomheder, som Coca-Cola, Microsoft, Nestlé, Nokia, Levi Strauss m. fl.

No comments: